Όροι και προϋποθέσεις

Πίνακας περιεχομένων

Αποκτήστε το LEI σας
Ολοκληρώστε τη διαδικασία αίτησης σε λίγα μόνο λεπτά.
Έτοιμο σε 15 λεπτά

Οι παρόντες Όροι και προϋποθέσεις περιγράφουν το κανονιστικό πλαίσιο, τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα που σχετίζονται με τη χρήση των υπηρεσιών καταχώρισης, ανανέωσης και διαχείρισης LEI που παρέχονται από την LEI System OU.

1. Συμβαλλόμενο μέρος

Η LEI System OU, μια ιδιωτική εταιρεία περιορισμένης ευθύνης που έχει συσταθεί στην Εσθονία, θα είναι το συμβαλλόμενο μέρος που παρέχει υπηρεσίες υπό το εμπορικό σήμα LEI System. Σε περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει τοπική θυγατρική της LEI System στη χώρα διαμονής του πελάτη, η LEI System OU (αριθμός LEI 984500908J38713A7650) θα λειτουργεί ως η προεπιλεγμένη νομική οντότητα. Η LEI System λειτουργεί ως Φορέας Καταχώρισης LEI και διατηρεί συνεργασία με την επίσημα διαπιστευμένη Τοπική Λειτουργική Μονάδα (LOU), Ubisecure Oy (εμπορική επωνυμία RapidLEI), η οποία κατέχει LEI: 529900T8BM49AURSDO55.

2. Αίτηση και διαχείριση LEI

2.1. Ο πελάτης μπορεί να υποβάλει αίτημα για απόκτηση, ανανέωση ή μεταφορά Αναγνωριστικού Νομικής Οντότητας συμπληρώνοντας το σχετικό διαδικτυακό έντυπο και ολοκληρώνοντας την πληρωμή χρησιμοποιώντας μια αποδεκτή μέθοδο όπως πιστωτική κάρτα ή PayPal.

2.2. Με την υποβολή της αίτησης, ο πελάτης αναγνωρίζει και συμφωνεί με αυτούς τους Όρους και προϋποθέσεις και επιβεβαιώνει ότι όλα τα παρεχόμενα δεδομένα είναι ακριβή. Ο αιτών πιστοποιεί ότι είναι εξουσιοδοτημένος να ενεργεί εκ μέρους της εν λόγω νομικής οντότητας. Ορισμένα στοιχεία επικοινωνίας ενδέχεται να κοινοποιηθούν στην LOU για την υποστήριξη της επικύρωσης.

2.3. Ο πελάτης εξουσιοδοτεί την LEI System να συμφωνήσει με τους όρους και τις προϋποθέσεις της LOU (π.χ., της RapidLEI) εκ μέρους του. Όλες οι συμφωνίες LOU βασίζονται στις κατευθυντήριες γραμμές της GLEIF και είναι ουσιαστικά παρόμοιες. Για παράδειγμα, οι όροι χρήσης της RapidLEI μπορούν να βρεθούν εδώ.

2.4. Η LEI System εξουσιοδοτείται να ενεργεί εκ μέρους της νομικής οντότητας του πελάτη σε θέματα που σχετίζονται με το LEI, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης, της ετήσιας ανανέωσης και της μεταφοράς.

2.5. Όταν ένα LEI μεταφέρεται από άλλο πάροχο στην LEI System, ενδέχεται να είναι απαραίτητη η αλλαγή LOU. Η μεταφορά πρέπει να πραγματοποιηθεί πριν ή ταυτόχρονα με την ανανέωση.

2.6. Τα LEI υπό τη διαχείριση της LEI System είναι επιλέξιμα για ανανέωση έως και 60 ημέρες πριν από την ημερομηνία λήξης. Σε περιπτώσεις πρόωρης ανανέωσης μετά από μεταφορά από διαφορετικό πάροχο υπηρεσιών, ενδέχεται να υπάρξει μείωση της περιόδου ισχύος.

2.7. Η επεξεργασία θα ξεκινήσει μόλις ληφθούν τόσο η αίτηση όσο και η πληρωμή.

2.8. Η LEI System μπορεί να ζητήσει έγγραφα που επιβεβαιώνουν την εξουσιοδότηση του αιτούντος, συμπεριλαμβανομένου, ενδεικτικά, ενός Πληρεξουσίου.

2.8.1. Οι εξουσιοδοτήσεις πρέπει να υπογράφονται αποκλειστικά από άτομα που είναι επίσημα εξουσιοδοτημένα να εκπροσωπούν τη νομική οντότητα. Η προσποίηση ή η ψευδής δήλωση εξουσιοδότησης υπογραφής απαγορεύεται αυστηρά.

2.9. Ενδέχεται να ζητηθούν πρόσθετα έγγραφα για σκοπούς επαλήθευσης, συμπεριλαμβανομένων:
• αντίγραφο του πιστοποιητικού εγγραφής της οντότητας
• ταυτοποίηση εξουσιοδοτημένων εκπροσώπων
• απόδειξη ημερομηνίας σύστασης
• έγγραφα που υποστηρίζουν τροποποιήσεις που έγιναν στα εταιρικά αρχεία

2.10. Εάν η οντότητα ανήκει ή ελέγχεται από μητρική εταιρεία που καταρτίζει ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις, πρέπει να υποβληθούν δεδομένα Επιπέδου 2 (μητρικής). Εάν η αναφορά δεν είναι δυνατή, πρέπει να παρασχεθεί έγκυρος λόγος.

2.10.1. Η LEI System μπορεί να ζητήσει έγγραφα που επιβεβαιώνουν το καθεστώς ενοποίησης.

2.11. Τα διεθνή υποκαταστήματα υποχρεούνται να παρέχουν το LEI της έδρας, το οποίο πρέπει να είναι ενεργό (κατάσταση ISSUED).

2.12. Οι οντότητες που ταξινομούνται ως επενδυτικά ή αμοιβαία κεφάλαια ενδέχεται να κληθούν να γνωστοποιήσουν σχέσεις κεφαλαίων, συμπεριλαμβανομένου του διαχειριστή κεφαλαίων, της δομής ομπρέλας ή/και των σχέσεων τροφοδότη-κύριου.

2.12.1. Ενδέχεται να ζητηθούν σχετικά έγγραφα για την υποστήριξη τέτοιων σχέσεων.
2.12.2. Πρέπει να παρέχονται LEI για κάθε σχετική οντότητα που αναφέρεται.

2.13. Οι περισσότερες καταχωρίσεις LEI ολοκληρώνονται εντός 1-3 ωρών. Ωστόσο, οι αιτήσεις που περιλαμβάνουν σχέσεις μητρικής ή κεφαλαίων ενδέχεται να απαιτούν έως και 48 ώρες. Οι ανανεώσεις και οι μεταφορές LEI μπορεί να διαρκέσουν έως 7 ημέρες. Τα ελλιπή ή λανθασμένα δεδομένα μπορεί να οδηγήσουν σε καθυστερήσεις.

2.14. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της αίτησης, θα αποσταλεί επιβεβαίωση και τιμολόγιο στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχεται κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.

2.15. Οι αιτήσεις καθίστανται δεσμευτικές και αμετάκλητες μετά την υποβολή και την πληρωμή. Αυτό ισχύει τόσο για τις αρχικές εγγραφές όσο και για τις ανανεώσεις, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορών.

2.16. Εάν ο πελάτης δεν υποβάλει τα απαιτούμενα έγγραφα, η LEI System και η συνεργαζόμενη LOU μπορούν να προχωρήσουν χρησιμοποιώντας δημόσια διαθέσιμες πληροφορίες. Τα LEI που δεν μπορούν να υποβληθούν σε επεξεργασία λόγω ελλιπών δεδομένων δεν θα επιστραφούν και δεν αναλαμβάνεται καμία ευθύνη για τις συνέπειες που προκύπτουν από αυτό.

2.17. Μόλις εκδοθεί, το LEI και τα σχετικά δεδομένα αναφοράς καθίστανται δημόσια προσβάσιμα στους ιστότοπους της GLEIF και της LEI System. Τα LEI είναι μόνιμα και δεν μπορούν να επανεκχωρηθούν ή να αφαιρεθούν.

2.18. Η LEI System θα ειδοποιήσει τον πελάτη μέσω email 60 ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία ανανέωσης.

3. Πολυετή προγράμματα και αυτόματες ανανεώσεις

3.1. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν να προπληρώσουν τις ανανεώσεις LEI τους για διάρκεια έως και πέντε ετών.

3.2. Παρά την πολυετή προπληρωμή, τα δεδομένα LEI θα εξακολουθούν να ενημερώνονται ετησίως όπως απαιτείται από την GLEIF. Η επίσημη “επόμενη ημερομηνία ανανέωσης” βασίζεται σε κύκλο 365 ημερών από την τελευταία επιβεβαιωμένη ανανέωση.

3.3. Εάν ένα LEI που καλύπτεται από πολυετή σύμβαση μεταφερθεί σε άλλο πάροχο υπηρεσιών, η συμφωνία με την LEI System θεωρείται λήξασα και δεν θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων.

3.4. Οι πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν την αυτόματη ανανέωση. Η πληρωμή για τέτοιες ανανεώσεις γίνεται 60 ημέρες πριν από την ημερομηνία λήξης χρησιμοποιώντας την αρχική μέθοδο πληρωμής.

3.5. Η ειδοποίηση αυτόματης ανανέωσης θα αποσταλεί στο καταχωρημένο email. Ο πελάτης έχει πέντε ημερολογιακές ημέρες για να ακυρώσει ή να τροποποιήσει τα στοιχεία. Μόλις ξεκινήσει η ανανέωση, δεν μπορεί να αντιστραφεί.

3.6. Η LEI System διατηρεί το δικαίωμα να ενημερώνει τα δεδομένα αναφοράς χρησιμοποιώντας πηγές μητρώου.

3.6.1. Εάν τα επίσημα μητρώα δεν είναι προσβάσιμα, τα υπάρχοντα δεδομένα αναφοράς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ανανέωση.
3.6.2. Όπου η επαλήθευση αποτυγχάνει, οι γονικές σχέσεις ή οι σχέσεις κεφαλαίων μπορεί να επισημανθούν ως μη δημόσιες.
3.6.3. Οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για την ενημέρωση της LEI System για τυχόν αλλαγές που δεν καταγράφονται από τα μητρώα.
3.6.4. Η LEI System μπορεί να ζητήσει πρόσθετα υποστηρικτικά έγγραφα, συμπεριλαμβανομένων ενημερωμένων οικονομικών καταστάσεων, νέων επιστολών εξουσιοδότησης ή δηλώσεων εξαίρεσης.
3.6.5. Εάν τα απαιτούμενα έγγραφα δεν παρασχεθούν εντός 60 ημερών, το LEI ενδέχεται να μην ανανεωθεί και η συμφωνία υπηρεσιών ενδέχεται να τερματιστεί.

4. Πιστοποιητικό & ετικέτα LEI

4.1. Ένα ψηφιακό ή/και έντυπο πιστοποιητικό LEI μπορεί να προστεθεί στην παραγγελία κατά την ολοκλήρωση της αγοράς ή να ζητηθεί αργότερα χρησιμοποιώντας τη λειτουργία αναζήτησης LEI.

4.2. Τα έντυπα πιστοποιητικά αποστέλλονται εντός 7 εργάσιμων ημερών στην καταχωρημένη διεύθυνση της νομικής οντότητας.

4.3. Η LEI System δεν υποχρεούται να επανεκδώσει έντυπα πιστοποιητικά σε περιπτώσεις όπου η παράδοση αποτυγχάνει λόγω εσφαλμένων στοιχείων διεύθυνσης ή άρνησης αποδοχής παράδοσης.

5. Χρεώσεις υπηρεσιών και φορολογία

5.1. Οι τιμές για υπηρεσίες σχετικές με το LEI, συμπεριλαμβανομένης της καταχώρισης, ανανέωσης και μεταφοράς, δημοσιεύονται στον ιστότοπο της LEI System και περιλαμβάνουν τις ισχύουσες επιβαρύνσεις GLEIF.
Οι χρεώσεις για παραγγελία νέου LEI, μεταφορά LEI ή ανανέωση LEI μπορούν να βρεθούν εδώ.

5.2. Χειρισμός ΦΠΑ:
• Πελάτες Εσθονίας: ισχύει ΦΠΑ 22%. Από την 1η Ιουλίου 2025, ο συντελεστής ΦΠΑ θα αυξηθεί σε 24% και οι τιμές θα προσαρμοστούν ανάλογα.
• Πελάτες με έδρα την ΕΕ με έγκυρο αριθμό ΦΠΑ: δεν προστίθεται ΦΠΑ (ισχύει αντίστροφη χρέωση).
• Πελάτες εκτός ΕΕ: δεν χρεώνεται ΦΠΑ.

5.3. Οι αυτόματες ανανεώσεις θα χρεώνονται με βάση τις ενεργές τιμές που δημοσιεύονται κατά τη στιγμή της επεξεργασίας.

6. Πολιτική επιστροφής χρημάτων

6. Επιστροφές χρημάτων και ακυρώσεις

6.1. Τα αιτήματα επιστροφής χρημάτων πρέπει να υποβάλλονται στο info@leisystem.com και θα εξετάζονται εντός 7 εργάσιμων ημερών.

6.2. Οι επιστροφές χρημάτων γίνονται μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής και μπορεί να χρειαστούν έως και 30 ημέρες για να εμφανιστούν, ανάλογα με το τραπεζικό ίδρυμα.

6.3. Ισχύει χρέωση επεξεργασίας επιστροφής χρημάτων 40 €.

6.4. Οι επιστροφές χρημάτων δεν είναι διαθέσιμες στις ακόλουθες περιπτώσεις:
• Το LEI έχει ήδη εκδοθεί ή ανανεωθεί.
• Η αυτόματη ανανέωση έχει ολοκληρωθεί.
• Μια πολυετής σύμβαση έχει ακυρωθεί πρόωρα.
• Η μεταφορά LEI προκάλεσε απώλεια περιόδου ισχύος.
• Ο πελάτης δεν παρείχε τις απαιτούμενες πληροφορίες εντός 60 ημερών.
• Υποβλήθηκαν γονικά δεδομένα αλλά αργότερα ακυρώθηκαν.
• Η παράδοση φυσικού πιστοποιητικού απέτυχε λόγω σφάλματος του πελάτη.

6.5. Όλος ο χειρισμός επιστροφών χρημάτων υπόκειται στο Πλαίσιο Διακυβέρνησης RA της GLEIF.

7. Υπηρεσίες τρίτων και συνεργάτες μάρκετινγκ

7.1. Η LEI System μπορεί να αναθέσει ορισμένες υπηρεσίες υποστήριξης σε εξειδικευμένους τρίτους παρόχους. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει:
• φιλοξενία και συντήρηση διαδικτυακών πλατφορμών
• ασφαλή διαχείριση πληρωμών
• υπηρεσίες επικοινωνίας (π.χ., email, ειδοποιήσεις)
• εργαλεία συλλογής σχολίων πελατών

7.2. Αυτοί οι πάροχοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα των πελατών αυστηρά όπως απαιτείται για την παροχή των υπηρεσιών τους, υπό συμφωνίες εμπιστευτικότητας και προστασίας δεδομένων.

7.3. Τα στοιχεία επικοινωνίας (επωνυμία επιχείρησης, εκπρόσωπος, email, κλπ.) μπορεί να κοινοποιηθούν σε επιλεγμένους συνεργάτες μάρκετινγκ που προσφέρουν υπηρεσίες σχετικές με τον πελάτη.

7.4. Οι τρίτοι πάροχοι μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας με τους πελάτες σχετικά με τις υπηρεσίες τους εάν σχετίζονται με τις λειτουργίες της LEI System.

7.5. Όλες οι συνεργασίες με τρίτους υπόκεινται σε πρότυπα απορρήτου ίσα ή υψηλότερα από αυτά που θέτει η LEI System.

7.6. Με τη χρήση των υπηρεσιών της LEI System, ο πελάτης συναινεί στις παραπάνω ρυθμίσεις.

8. Νομική δικαιοδοσία και τελικές διατάξεις

8.1. Ο πελάτης παραμένει αποκλειστικά υπεύθυνος για όλες τις ενέργειες και υποχρεώσεις που συνδέονται με το LEI της νομικής του οντότητας.

8.2. Το LEI System δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχόν οικονομικές ή κανονιστικές συνέπειες που προκύπτουν από καθυστερήσεις ή αποτυχίες επεξεργασίας του LEI.

8.3. Οι παρόντες Όροι και προϋποθέσεις ενδέχεται να ενημερωθούν χωρίς προειδοποίηση. Η πιο πρόσφατη έκδοση είναι πάντα διαθέσιμη στο leisystem.com.

8.4. Η παρούσα συμφωνία και οποιαδήποτε διαφορά ή αξίωση που προκύπτει από ή σε σχέση με αυτήν, συμπεριλαμβανομένων των μη συμβατικών διαφορών ή αξιώσεων, θα διέπεται και θα ερμηνεύεται σύμφωνα με τους νόμους της Δημοκρατίας της Εσθονίας. Τα δικαστήρια της Δημοκρατίας της Εσθονίας θα έχουν αποκλειστική δικαιοδοσία για την επίλυση οποιασδήποτε τέτοιας διαφοράς ή αξίωσης.